OVER ONS

Astoria Bubbels

Astoria Bubbels is een initiatief van Niels Goudriaan en Hans van Triest.
Niels kent het merk en de mensen achter Astoria al jaren door zijn werk in de wielersport. De Astoria staat erom bekend om op het podium ontkurkt te worden door de winnaars. Doordat hij voor een aantal wedstrijdorganisaties de Astoria Prosecco heeft geleverd en voorzien heeft van een eigen label is het idee ontstaan om dit ook commercieel buiten de sport op te pakken. En zo is Astoria Bubbels ontstaan.
Hans van Triest en Niels zijn al jaren goede vrienden. Aangezien Hans zijn sporen in de horeca verdiend heeft, is hij natuurlijk een logische partner om Astoria Bubbels samen verder uit breiden.
Niels Goudriaan

Niels Goudriaan is een ondernemer in hart en nieren. Hij heeft zijn sporen in de sport en de media verdiend en heeft meer dan 14 actieve jaren in de professionele sport gewerkt. Zijn bedrijf NMG Productions is jarenlang de mediapartner geweest van de UCI in het dameswielrennen en daarmee verantwoordelijk voor de officiële wedstrijdhoogtepunten, content en beheer van alle sociale mediakanalen en live race-updates voor de UCI Women’s World Tour. Nu is hij de markt aan het beïnvloeden met zijn eigen merk ProCyclingWomen waarin livetracking en updates van de dameskoersen voorop staan. Naast de sport in Niels nog mede-eigenaar van Radio 121, een landelijk radiostation voor 40+.

Om het af te maken is hij eigenaar van Pro Sport Trading & Consultancy, een bedrijf dat organisatoren van sportwedstrijden adviseert bij sponsor activaties. Pro Sport is tevens de logistieke partner van Toyota Gazoo Racing voor al haar promotieartikelen voor het World Rally Championship. Als ondernemer is hij altijd op zoek naar nieuwe kansen.

Hans van Triest

Patron Cuisinier Hans van Triest zit al bijna 40 jaar in de horeca. Oorspronkelijk ontwikkelde hij zijn klassieke vaardigheden bij grote – met Michelinsterren bekroonde chef-koks – als Cas Spijkers, Lucas Rive, Herman den Blijker en André van Doorn. Na diverse ervaringen in het buitenland, met als kroon op het werk de titel ‘Caribische Chef van het Jaar’, keert Hans terug naar Nederland. Daar ging hij aan de slag als Chef de Cuisine bij restaurant Le Canard Sauvage en daarna bij Fifteen Amsterdam van tv-kok Jamie Oliver.

Met een rugzak vol prachtige ervaringen dient zich de volgende uitdaging aan: de overname van Kasteel Kerckebosch in Zeist. Na jaren van finetunen, renoveren en investeren is deze wat stoffige en verwaarloosde “Grande Dame” opnieuw DE culinaire trekpleister waar iedereen zich welkom voelt! Kasteel Kerckebosch is een prachtig bedrijf geworden met respect voor het verleden maar oog voor het heden. Kasteel Kerckebosch werkt uitsluitend met pure, heerlijke, eerlijke producten van uitstekende kwaliteit, veelal uit de streek en met de seizoenen mee.

© 2024 AstoriaBubbels